Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
^Powrót na górę

Wersja językowa

Polish Czech English French German Russian

Powiatowy Rzecznik Konsumentów

Starostwo Powiatowe w Rawiczu informuje, że Powiatowy Rzecznik Konsumentów pełni dyżury w siedzibie Urzędu przy ul. Rynek 17, pokój nr 21 (II piętro) w każdą środę w godz. od 8.00 do 15.00.
Starostwo Powiatowe w Rawiczu informuje, że Powiatowy Rzecznik Konsumentów pełni dyżury w siedzibie Urzędu przy ul. Rynek 17, pokój nr 21 (II piętro) w każdą środę w godz. od 9.00 do 14.00.
 
1. Do zadań Powiatowego Rzecznika Konsumentów należy w szczególności:
1) zapewnienie konsumentom bezpłatnego poradnictwa i informacji prawnej w zakresie ochrony ich interesów,
2) wytaczanie powództw na rzecz konsumentów oraz wstępowanie za ich zgodą do toczącego się postępowania w sprawach o ochronę ich interesów,
3) składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony konsumentów,
4) współdziałanie z właściwymi terytorialnie delegaturami Urzędu Ochrony Konsumenta i Konkurencji oraz organizacjami, do których zadań statutowych należy ochrona interesów konsumentów,
5) udzielanie obywatelom pomocy prawnej także w innych formach,
6) prowadzenie edukacji konsumenckiej.
 
2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów do 31 marca każdego roku przedkłada Staroście do zatwierdzenia roczne sprawozdanie ze swojej działalności w roku poprzednim.

 

Copyright © 2013. Starostwo Powiatowe w Rawiczu  Rights Reserved.